Wednesday 4 June 2014

Rinduuuuuu.

Hai. My first time update blog ni. And dah lama gila tak menaip untuk blog ataupun apa apa typing * so awkward * . Tapi saje nak try update sebab kalau update blog ni boleh la tambahkan rasa rindu time study dolu2. Macam lama sangat tinggai zaman belajar. And boleh la buat bukti tunjuk dekat anak cucu nanti. Hihi.
Aku ni kalau nak kena menaip memang malas. So okay tak jika aku biarkan gambar berbicara.Lagipun aku baru dapat bukak hard disk aku so banyak la gambar busuk cik cik soseh soseh yang aku jumpa. 

Cik cik Soseh soseh pakai jubah yaw. Ada gaya isteri solehah ke idok??



Ciksoseh2 yang letups.


Kira sampai sepuluh pleasee.



Jom kita selfieeeeeee. 


Ganteng bangat kan awek yang pakai tudung biru tuuu. Heee









Mandi manda di air terjun.





Saya lah mak hayam itu. Hahahaha












Hehehehehehehe cover photo.






Gelojoh tak Ashikin makan?





Biarkan kitorang jadi Askar hati awak. Eh

Sleep over dekat bilik Cik Sarah. Nanti Cik Sarah dah kawin dah tak boleh dah

Kalau rasa rinduu lagi dengan cik cik soseh soseh ni korang boleh la instagram baru cik soseh2. Instagram : @sosehsosehgirl . Hehehe. Dekat situ saja je kitorang akan update gambar2 latest aktiviti dari cik soseh. Dari gathering ke jalan- jalan ke makan makan. Peace yaww. Jangan menyampah. Kalau menyampah dipersilakan ke kanan paling hujung kelik pangkah :)).


p/s : Aku taktahu apa motif belog ini tapi saja untuk perasan2 hawt kot :P 

No comments:

Post a Comment